Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Πνοή μπαρόκ και εφέ μαρμάρου όνυχα σε μικρό έπιπλο!

Ένα παλιό αδιάφορο επιπλάκι... για μας όμως που ότι παλιό βλέπουμε αμέσως το φανταζόμαστε μεταμορφωμένο είναι ΄"ένα παλιό ενδιαφέρον έπιπλο"!!!
Όταν έφτασε στα χέρια μου αμέσως στο (πονηρό) μυαλό μου έτρεξαν πολλά πιθανά σενάρια για την αλλαγή του! Όμως η απόφαση που πήρα να συμμετάσχω στην "Δημιουργική ομάδα Deco Rezerva" μου έδωσε ώθηση να κάνω κάτι που φανταζόμουν εδώ και καιρό!
Μπαρόκ! Μια τάση που με συνεπαίρνει...με τα ανάγλυφα...το χρυσό...τα σχέδια ταπετσαρίας σε αυτό το ιδιαίτερο στυλ... τέλειο!!!
Έβαλα και κάποιες δικές μου πινελιές...

Το αγαπημένο μου εφέ μαρμάρου αυτή τη φορά σε γυαλιστερό  κόκκινο όνυχα!
Εναλλαγή ματ και γυαλάδας που τονίζει περισσότερο την λεπτομέρεια τόσο του μαρμάρου όσο και της μπαρόκ ταπετσαρίας στο ξύλο!
Με ακρυλικά χρώματα (κόκκινο, άσπρο, μαύρο).
Τα σχέδια ταπετσαρίας με στένσιλ και ακρυλικά...
Κλασσική γραμμή επίπλου, λουσάτο μπαρόκ, συντεριασμένα με το μοντέρνο τιρκουάζ...
Παντού κυριαρχούν τα ανάγλυφα στοιχεία στο ιδιαίτερο στυλ! Φυσικά σε χρυσό! Με ελαφρύ πηλό και καλούπια σιλικόνης, λάδι ,χρυσή πατίνα...




Όλη η πλαϊνή πλευρα...

Να και το πριν...
 
Είμαι πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα! 

Καλή επιτυχία λοιπόν σε όλους τους συμμετέχοντες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ανανέωση με τα υπέροχα χρώματα κιμωλίας της mondo bello...

  Έτσι ..γιατί μας αρέσει να αξιοποιούμε τα παλιά αντικείμενα...  Ανανέωση με τα ανθεκτικά χρώματα κιμωλίας της mondo bello... Δείτε τα απλά...